Thursday, May 09, 2013

Radacini


De cativa ani, un pui de pom s-a pripasit langa casa. Nu i-am dat atentie: la inceput din nepasare, apoi din uitare. Ieri mi-am dat seama ca s-a facut prea mare si ca incepe sa intre sub casa amenintand  sa strice buna oranduire a temeliei. Pret de cateva ore m-am batut cu nuielele crengilor si trunchiul tulpinii. Apoi a venit randul radacinii. Si atunci am avut revelatia pacatelor mele: cate din ele, crescute din nepasare sau uitare, si-au facut cuib in inima mea, infigandu-si cioturile radacinilor in temelia sufletului. Si, daca dupa ore de lupta cu radacina unui pom, mi-am zdrelit mainile, spatele si picioarele fara a reusi sa smulg din pamant decat o catime din intortocherea lemnoasa, oare de cata durere si lupta va fi nevoie pentru a elimina patimile de care nu m-am ingrijit la vreme?

2 comments:

Dreamer said...

E nevoie doar de o parere de rau, din suflet si de harul divin , care sa se reverse asupra ta. Si din acela este destul, iar Dumnezeu e mult milostiv si da cu drag iertarea aceluia care si-o doreste.

Hristos a inviat!

Lumy said...

Iti recomand sa citesti o carte extraordinara "Mireasma trandafirilor salbatici" de Sorina Popescu

http://www.librarie.net/carti/189247/Mireasma-trandafirilor-salbatici